top of page

קומנדו X נצח - Lucifer Rising

מסיבה עםNinja420 , הקרנה ליצירה המופת Lucifer Rising בליווי פסקול חי, ובר-אוכל ססגוני במיוחד.

יחיאל 3, Haifa, Israel

1 ביולי 2023

שילוב פעולה ראשון בסדרה של מועדון קולנוע קומנדו וקולקטיב נצח - בית ליצירה ניסיונית.

את האירוע יפתח וינעל Ninja 420, דיג'יי וביט-מייקר, בתקלוט אל הצד הנסתר.

 

בשיאו תוקרן הסרט הקצר המופת והאפל Lucifer Rising מאת הבמאי קנת' אנגר, בליווי פסקול חי שינוגן ע"י האנסמבל 'ניסן ומוות לניסן'.

ניצוח - ניסן אליהו כהן

סקסופון - איתי רייטן

קונטרבס - אסף שחורי

תופים - רוני שפר

סינתיסייזר - יאן מאיר

 

בבר שיפעל במהלך האירוע יוגשו מנות ייחודיות וקוקטיילים בהשראת הסרט ויצירתו של קנת' אנגר, שנרקחו במיוחד על ידי השף והמעצב נעם בן-דוד. החלל יעוצב ע"י האמנית הרב תחומית גיל גולדשמיט.


אודות היוצרים:

נצח הוא לייבל רב-תחומי שנחלם בחיפה על ידי האמנים ניסן אליהו כהן, גיל גולדשמיט, איתמר בריל ונעם בן-דוד.

אנחנו אוהבים את כל צורות האומנות הניסיונית, הצבעונית והמנצנצת. אנחנו מבקשים להוציא לאור יצירות ייחודיות בעלות תפישות יופי מאתגרות, יצירות קצרות עם משקל סגולי רב שיישתלו כחייזרים-סמויים בציר הזמן של התרבות העברית. אנחנו מאמינים שאומנות מעולה היא המפתח לקיום של חברה חומלת ורגישה יותר, דבר נחוץ בתקופת חיינו.

'מועדון הקולנוע קומנדו' הוא יוזמה עצמאית להעלאת המודעות והשיח לקולנוע חתרני ומאתגר בחיפה, המנוהלת אמנותית ומופקת ע"י יותם מיכאל יוגב.

המועדון נודד בין מוסדות תרבות חיפאים (אינטו ארמון, סינמטק חיפה, HQRN, 'תביטי') ודוגל בשיתוף פעולה עם יוצרות.ים וגופים אמנותיים ליצירת חוויה סינמטית ייחודית, ביניהם קולקטיב 'גלם' לאמנות המופע, הקולנוענים טל אלקים ועמית איצקר, 'דוכיפת' בהובלת היוצרת עיבל לוריא, ועוד.


שבת | 1.7.23 | 20:00

יחיאל 3, חיפה

25 ש"ח

גלרית תמונות

bottom of page