top of page

קומנדו X נצח - סיסטר קוריטה

אירוע רב חושי על טהרת הפרינט, הכולל מיצב הדפס אינטראקטיבי, תערוכה, הקרנת סרט ויריד תצוגה ומכירה, כמחווה לחלוצת הז'אנר סיסטר קוריטה קנט.

יחיאל 3, Haifa, Israel

20 ביולי 2023

קוריטה קנט (1918 - 1986) הייתה נזירה קתולית-אמריקאית, אמנית ומחנכת. היא הייתה מחלוצות אמנות ההדפס, כאשר באמצעות יצירתה היא קידמה ערכים של שלום, אהבה וסובלנות. היא השפיעה רבות ועמוקות על אמנים רבים בני דורה, ובאירוע זה נחגוג את פועלה בשלל התרחשויות:

 

●       מיצב הדפס אינטראקטיבי - הקהל יוזמן לקחת חלק ביצירת הדפס ענקית שתיווצר ותתלה לאורך האירוע, בהנחיית אמנית ההדפס גיל גולדשמיט.

●       יריד תצוגה ומכירה של אמני הדפס מקומיים - חיפה מלאה באמני.ות הדפס בועטים וייחודיים, אשר יציגו וימכרו ולמכור את יצירותיהם באירוע. בין האמניות.ים המשתתפות.ים: זיו שמח, עמית גביש, שי רוזנפלד, טאהא עפיפי.

●       הקרנת סרט דוקומנטרי על סיסטר קוריטה והרצאה קצרה אודות פועלה.

●       תערוכת הדפס של האמנית לאה גולדנברג.

●       האירוע יפתח ויסתיים בתקלוט של Matisse (מתן שוורץ).

 

בבר שיפעל במהלך האירוע יוגשו מנות ייחודיות וקוקטיילים בהשראת קוריטה ואמנות ההדפס, אשר נרקחו במיוחד על ידי השף והמעצב נעם בן-דוד. החלל יעוצב ע"י האמנית הרב תחומית גיל גולדשמיט.


אודות היוצרים:

נצח הוא לייבל רב-תחומי שנחלם בחיפה על ידי האמנים ניסן אליהו כהן, גיל גולדשמיט, איתמר בריל ונעם בן-דוד.

אנחנו אוהבים את כל צורות האומנות הניסיונית, הצבעונית והמנצנצת. אנחנו מבקשים להוציא לאור יצירות ייחודיות בעלות תפישות יופי מאתגרות, יצירות קצרות עם משקל סגולי רב שיישתלו כחייזרים-סמויים בציר הזמן של התרבות העברית. אנחנו מאמינים שאומנות מעולה היא המפתח לקיום של חברה חומלת ורגישה יותר, דבר נחוץ בתקופת חיינו.

'מועדון הקולנוע קומנדו' הוא יוזמה עצמאית להעלאת המודעות והשיח לקולנוע חתרני ומאתגר בחיפה, המנוהלת אמנותית ומופקת ע"י יותם מיכאל יוגב.

המועדון נודד בין מוסדות תרבות חיפאים (אינטו ארמון, סינמטק חיפה, HQRN, 'תביטי') ודוגל בשיתוף פעולה עם יוצרות.ים וגופים אמנותיים ליצירת חוויה סינמטית ייחודית, ביניהם קולקטיב 'גלם' לאמנות המופע, הקולנוענים טל אלקים ועמית איצקר, 'דוכיפת' בהובלת היוצרת עיבל לוריא, ועוד.


חמישי | 20.7.23 | 20:00

יחיאל 3, חיפה

25 ש"ח

גלרית תמונות

bottom of page